Maatregelen vanwege het corona virus

Het is belangrijk dat we de komende weken zoveel mogelijk contact tussen mensen vermijden. Ons hele team van dierenkliniek Amsterdam is zich heel bewust van onze rol hierin.

We staan uiteraard nog steeds klaar voor de noodzakelijke medische zorg voor uw huisdieren. Daarom willen we u vragen om de aanpassingen die we de komende weken inzetten, te respecteren en te handhaven.

De nieuwe maatregelen per direct zijn:

1. Iedere locatie heeft zijn eigen team. Deze teams hebben geen fysiek contact met elkaar. Wel hebben we intensief contact via telefoon, mail en whatsapp met elkaar. Hierdoor kan het zijn dat u bij het maken van een afspraak verwezen wordt naar een andere locatie dan uw voorkeur heeft. Dit kan te maken hebben met de bezetting of met het onderzoek wat gedaan moet worden. Dit om zoveel mogelijk te beperken dat u van de ene naar de andere vestiging moet en zoveel mogelijk te zorgen dat u zo min mogelijk hoeft te reizen.

2. We plannen meer tijd per consult in, zodat de wachtkamer zo leeg mogelijk blijft. Indien het te druk wordt, wordt u verzocht om buiten te wachten.

3. Om de spreekkamer en de wachtkamer zo leeg mogelijk te houden, verzoeken we u om 1 eigenaar per huisdier naar de praktijk te laten komen. Komen er meer mensen mee, dan kan het zijn dat we mensen verzoeken om buiten te wachten.

4. We intensiveren het schoonmaken en desinfecteren van alle oppervlaktes die veel aangeraakt worden.

5. We schudden geen handen meer.

6. We wassen en desinfecteren na ieder consult onze handen.

7. We verzoeken u ook uw handen te wassen na een bezoek aan een van onze praktijken.

8. Bent u ziek, verkouden, hoest of niest u regelmatig: kom dan niet naar de praktijk en stel uw bezoek zo mogelijk uit.

9. Komt u aub op tijd op uw afspraak, zo houden we de wachttijden zo kort mogelijk.

10. Mocht u twijfelen of u een afspraak moet maken, dan mag u ons ook mailen.

11. Bent u niet in staat om zelf medicatie of voeding voor uw huisdier te komen halen en heeft u geen alternatief, dan willen we altijd proberen om u te helpen. Belt of mailt u dan gerust.

12. We verzoeken u de komende weken te pinnen in plaats van contant te betalen.

13. We doen de komende weken geen huisvisites.

Als uw huisdier medische zorg nodig heeft, dan is het belangrijk dat u contact met ons opneemt en u een afspraak maakt!

Mocht het zijn dat onze maatregelen aangescherpt worden, laten we het u zo snel mogelijk weten.
We bedanken u voor uw begrip en medewerking!
 


, , , , , ,